vrijdag 10 juni 2016

Het is al weer veel te lang geleden dat ik een stukje schreef.
Maar heb in dit jaar niet stil gezeten. Begin dit jaar begonnen met een deken voor de oudste.
 Ze zag mijn kleuren die ik gekocht had voor de mix and match en vroeg of ik daarvoor haar ook een deken voor kan maken. 
En ja hoor dat doe ik wel even tussen door. Maar dan wel een simpele Granny stripes. Gehaakt met wol van de zeeman. Was een hele klus, maar ze is er super blij mee. 

Zelf begon ik aan de de mix and match, loop wel een aantal weken achter, maar doe het op mijn eigen tempo. Wordt een prachtige deken, met hele leuke steken. 

Ook de andere haakwerkjes rolden van mijn haakwerk.
 Hier een paar foto's niet van alles want af en toe vergeet ik wel eens een kiekje te maken. 

Muts van Olaf, meerdere patronen samengevoegd.


Tulp van Yvonne Blanker


Wafelsteek pannenlap. Coton van zeeman



Boris Junior via Facebook, weet even niet meer de link. (roze versie is bijna klaar)
Zal gauw nog meer foto's plaatsen maar die staan nog op de camera.

Nu ben ik nog met de cal van Pimmetje. Via facebook heel leuk om te doen. 

Ga nu weer heerlijk van het lekkere weer genieten en een paar haakwerkjes af ronden. 
Weer een opdracht gekregen om sleutelhangers te haken. Laat vlug weten wel thema.
Tot de volgende keer.